A kis család

Helló, itt vagyok!

Új otthonomban rögtön érdeklődéssel fogadtak. Egyértelműen Pongó a dalmata a rangidős, Ő kisgazdám születése óta őrzi álmai békességét nyugodt, de mégis vidám, huncut tekintetével. Jegi a szoba tréfamestere és természetesen "minden titkok tudója". Ő szinte mindenhová elkísérte kisgazdiját, tulajdonképpen Vele már Londonban találkoztam, csak először kicsit tartottam Tőle. Mikor udvariasan bemutatott a többieknek, nagyon szépen beszélt rólam. Kisgazdám birodalma tele van plüss állatokkal, kedvencekkel és most már bátran mondhatom én is ebbe a csoportba tartozom. Délelőttönként, mikor az emberek elmennek a lakásból, kezdődik a traccsparti. Ilyenkor meséljük el élményeinket és elsősorban azokat a dolgokat, amit így, úgy, de hallottunk. Időnként parázs vita is kialakul, amit mindig Pongó tesz helyre bölcs nyugalmával. Ezekből történetekből fogok is szemezgetni, közzéteszem, hogy Ti is megismerjétek, hogyan vélekedünk a minket körülvevő világról. Én sokat mesélek távoli otthonomról, szeretem persze kiszínezni a mondandóm. És közben figyelek, nyitva tartom szemem, fülem, hogy majd megosszam Veletek a hallottakat. Szívesen beszélek és írok, nem hiába, holló vagyok! Modt megyek meghallgatom a szomszédok pletykáit, mert az erkélyről jól behallatszik minden szó és persze kedves madárcsicsergés is. Báj-báj!